Keresés
HU
Termékkínálatunk
    Menü Bezár

    Karrier

    Szívesen csatlakoznál csapatunkhoz?

    Böngéssz aktuális álláshirdetéseink között, legyen szó irodai, raktáros vagy árukézbesítő pozícióról! 

     Amennyiben most nem látsz olyan nyitott pozíciót, ami számodra megfelelő lehet, de szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, várjuk fényképes önéletrajzod a hr@kozertplusz.hu címre a betölteni kívánt pozíció megjelölésével.

     

     

    A Közért+ Zrt. budapesti irodájába

    Beszerzési asszisztens

    munkatársat keres.

     

    Főbb feladatok:

    • Piacfigyelés, új beszállítói források felkutatása.
    • Szállítói ajánlatok bekérése és kiértékelése.
    • Beszállítói portfolió és választék kezelése.
    • Beszerzési riportok készítése.
    • Együttműködés a kereskedelmi tevékenység tervezésében, koordinálásában, ellenőrzésében.
    • Együttműködés a kereskedelmi koncepciók kialakításában, árak-, árlisták-, engedményrendszerek-, szállítási feltételek-, értékesítési módszerek-, eladás ösztönző aktivitások- és kapcsolódó kampányok meghatározásában, kivitelezésében.
    • Vásárlói igényeknek megfelelő választék kialakításában történő együttműködés.
    • Fogyasztói-, piaci trendek vizsgálata, a kapott eredmények felhasználása.
    • Ár- és árrésmenedzsment működtetésében történő együttműködés.
    • Promóciós aktivitások kialakítása, nyomonkövetése, a kapcsolódó folyamatok menedzselése.
    • Kereskedelmi döntések előkészítése.
    • Támogatás a vevői és szállítói adatbázisok kialakításában, kezelésében.
    • Árazások, adatrögzítések, egyéb adminisztratív feladatok elvégzése.
    • Készletgazdálkodás támogatása.
    • Társosztályokkal való kapcsolattartás.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Legalább középfokú végzettség pénzügyi, kereskedelmi, gazdasági területek valamelyikén.
    • Hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat.
    • FMCG piac ismerete.
    • Kereskedelemi folyamatok ismerete.
    • Üzleti szemlélet.
    • Magas szintű MS Office ismeret.
    • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
    • Pontos, precíz, hatékony, önálló munkavégzés.
    • Logikus gondolkodás, rendszerszemlélet.
    • Jó elemző képesség.
    • Kiemelkedő problémafeltáró, problémamegoldó és szervező készség.
    • Multinacionális kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat előnyt jelent.

    Amit kínálunk:

    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Határozatlan idejű munkaszerződés
    • Hosszútávú, kiszámítható munkavégzés
    • Versenyképes jövedelem
    • Céges laptop, mobiltelefon
    • Fejlődési lehetőség

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre várjuk!

     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bővülő csapatunkba

    Raktári műszakvezető

    munkatársat keresünk Pest megyei, törökbálinti működési területre.

     

    Főbb feladatok:

    • Az irányítása alatt álló szervezet eredményes működtetése, vezetése, az ehhez kapcsolódó feltételek biztosítása.
    • A raktár és a raktári csapat munkájának szervezése, felügyelete és irányítása.
    • Készletszintek, készlet eltérések folyamatos vizsgálata, a tárhelyek optimalizálása, a felmerülő hibák okainak feltárása, azok megszüntetése, kiküszöbölése.
    • Vevői elégedettség biztosítása a raktár rendezettségén, állapotán, tisztaságán és pontosságán keresztül.
    • A bizonylati és anyagmozgatási fegyelem biztosítása.
    • Leltárak megszervezése, lebonyolítása.
    • A szükséges intézkedések megtétele a leltárhiány megelőzése érdekében, a készleteltérések megfelelő kezelése.
    • Irányítása alá tartozó kollégák folyamatos szakmai képzése.
    • Szükséges karbantartások megszervezése.
    • Társosztályokkal történő folyamatos kapcsolattartás.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Legalább középfokú végzettség pénzügyi, kereskedelmi, gazdasági területek valamelyikén.
    • Hasonló munkakörben, élelmiszer raktározásban szerzett releváns tapasztalat.
    • FMCG piac ismerete.
    • Leltározási folyamatokban szerzett tapasztalat.
    • Kereskedelemi folyamatok ismerete.
    • Üzleti szemlélet.
    • Magas szintű MS Office ismeret.
    • Pontos, precíz, hatékony, önálló munkavégzés.
    • Logikus gondolkodás, rendszerszemlélet.
    • Jó elemző képesség.
    • Kiemelkedő problémafeltáró, problémamegoldó és szervező készség.
    • Multinacionális kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat előnyt jelent.

    Amit kínálunk:

    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Határozatlan idejű munkaszerződés
    • Hosszútávú, kiszámítható munkavégzés
    • Versenyképes jövedelem
    • Céges laptop, mobiltelefon
    • Fejlődési lehetőség

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre, illetve a Profession weboldalán várjuk!

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Bővülő csapatunkba

    Kereskedelmi asszisztens

    munkatársat keresünk.
     

    Főbb feladatok, munkák:

    • Együttműködés a kereskedelmi tevékenység tervezésében, koordinálásában, ellenőrzésében.
    • Együttműködés a kereskedelmi koncepciók kialakításában, árak-, árlisták-, engedményrendszerek-, szállítási feltételek-, értékesítési módszerek-, eladás ösztönző aktivitások- és kapcsolódó kampányok meghatározásában, kivitelezésében.
    • Vásárlói igényeknek megfelelő választék kialakításában történő együttműködés.
    • A vállalati kereskedelmi stratégia megvalósításában való aktív részvétel.
    • Fogyasztói-, piaci trendek vizsgálata, a kapott eredmények felhasználása.
    • Ár- és árrésmenedzsment működtetésében történő együttműködés.
    • Promóciós aktivitások kialakítása, nyomonkövetése, a kapcsolódó folyamatok menedzselése.
    • Együttműködés a kereskedelmi tervek meghatározásában, a kitűzött célok elérésében.
    • Kapcsolattartás a regionális felelősökkel, elemzések, kimutatások, kapcsolódó prezentációk készítése.
    • Kereskedelmi döntések előkészítése.
    • Támogatás a vevői és szállítói adatbázisok kialakításában, kezelésében.
    • Árazások, adatrögzítések, egyéb adminisztratív feladatok elvégzése.
    • Piaci kapcsolatok szervezése, a lehetséges szállítók listáinak összeállításában való részvétel.
    • Szerződések, megállapodások előkészítése.
    • Társosztályokkal való kapcsolattartás.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Legalább középfokú végzettség pénzügyi, kereskedelmi, gazdasági területek valamelyikén.
    • Hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat.
    • FMCG piac ismerete.
    • Kereskedelemi folyamatok ismerete.
    • Üzleti szemlélet.
    • Magas szintű MS Office ismeret.
    • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
    • Pontos, precíz, hatékony, önálló munkavégzés.
    • Logikus gondolkodás, rendszerszemlélet.
    • Jó elemző képesség.
    • Kiemelkedő problémafeltáró, problémamegoldó és szervező készség.
    • Multinacionális kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat előnyt jelent.

    Amit kínálunk:

    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Határozatlan idejű munkaszerződés
    • Hosszútávú, kiszámítható munkavégzés
    • Versenyképes jövedelem
    • Céges laptop, mobiltelefon
    • Fejlődési lehetőség

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre, illetve a Profession weboldalán várjuk!
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
     
    Bővülő csapatunkba

    Junior marketing manager

    munkatársat keresünk.

    Főbb feladatok, munkák:

    • Közösségi média felületekre szánt tartalmak tervezése, ütemezése.
    • Hírlevelek tematikájának tervezése, hírlevelek összeállítása.
    • Szövegírás.
    • Kommunikációs csatornák és eszközök működtetése, fejlesztése, javaslattétel új eszközök bevezetésére.
    • Influencer együttműködések menedzselése.
    • Projektek, kampányok önálló menedzselése.
    • Grafikusokkal történő kapcsolattatás.
    • Vonatkozó prezentációk, riportok, elemzések készítése.
    • Marketing számlák kezelése, kapcsolódó költségek adminisztrációja, nyomonkövetése.
    • Ügynökségekkel történő kapcsolattartás.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Felsőfokú szakirányú végzettség.
    • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat.
    • E-kereskedelmi tapasztalat.
    • Kiváló fogalmazási képesség és helyesírás.
    • Szövegírói tapasztalat.
    • Facebook Ads, Google Ads, Facebook Business Manager ismerete.
    • Szervezőkészség és proaktív hozzáállás.
    • Microsoft Office csomag készség szintű ismerete.
    • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
    • Pontos, precíz, hatékony, önálló munkavégzés.
    • Logikus gondolkodás, rendszerszemlélet.

    Amit kínálunk:

    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Határozatlan idejű munkaszerződés
    • Hosszútávú, kiszámítható munkavégzés
    • Versenyképes jövedelem
    • Céges laptop, mobiltelefon
    • Fejlődési lehetőség

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre, illetve a Profession weboldalán várjuk!
     
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    Bővülő csapatunkba

    Raktáros-komissiózó

    munkatársat keresünk.

    Főbb feladatok, munkák:

    • Beérkező áru átvétele és elhelyezése
    • A leadott rendelések alapján a kiszállításra szánt áru pontos, sérülésmentes összekészítése
    • Gördülékeny árumozgatás elősegítése, végrehajtása
    • Készletpontosság biztosítása, betartása
    • A raktári rend és tisztaság folyamatos fenntartása

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Lendületes, gyors és precíz munkavégzés
    • Nagyfokú megbízhatóság, önállóság
    • A munka iránti elkötelezettség, lojalitás
    • Pozitív, eredmény-orientált hozzáállás
    • Nyitott, rugalmas jellem
    • Minimum 3 éves raktározási tapasztalat

    Amit kínálunk:

    • Stabil vállalati háttér
    • Versenyképes jövedelem
    • Szakmai fejlődési lehetőség
    • Hosszú távú munkalehetőség
    • Azonnali munkakezdés

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Targoncavezetői engedély
    • Alapszintű számítógépes ismeretek, kézi szkenner használat

    Egyéb juttatások:

    • Bónusz lehetőség
    • Kezdvezményes vásárlási lehetőség a Közért+ Zrt. webshopjából

    Jelentkezés módja: 

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre, illetve a Profession weboldalán várjuk!

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    Bővülő csapatunkba

    Futár

    munkatársat keresünk.

    Főbb feladatok, munkák:

    • Csomagok felvétele Budapesten / agglomerációban (fix helyen)
    • Összeállított útvonalterv alapján hatékony kézbesítés
    • Udvarias kapcsolatteremtés a vásárlókkal
    • Felmerülő kérdések esetén egyeztetés az ügyfélszolgálattal / logisztikával
    • Pontos elszámolás az utánvétes összegekkel (készpénz, bankkártya)
    • Szolgáltatás színvonalának folyamatos fejlesztése a vásárlókkal történő kapcsolattartás során érkező visszajelzések alapján

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
    • B kategóriás jogosítvány

    Amit kínálunk:

    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Határozatlan idejű munkaszerződés
    • Hosszútávú, kiszámítható munkavégzés
    • Versenyképes jövedelem
    • Fejlődési lehetőség
    • Azonnali munkakezdés

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával együtt a hr@kozertplusz.hu e-mail címre, illetve a Profession weboldalán várjuk!

    Szállítunk hozzád?

    Ellenőrizd, hogy a kézbesítési címeden elérhető-e szolgáltatásunk!