A Webáruház üzemeltetőjének (a Szolgáltatónak) az adatai:
Cégnév: Közért+ Zrt.
Székhely: 1037 Budapest, Bojtár utca 56.
Levelezési címe: 1037 Budapest, Bojtár utca 56.
Üzleti tevékenység helyének postai címe: 1037 Budapest, Bojtár utca 56.
Cégjegyzékszám: 01-10-14171237
Nyilvántartja: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 25176649-2-41
E-mail cím: ugyfelszolgalat@kozertplusz.hu
Telefonszám: +36 20 526 4990
Weblap szolgáltató adatai:
Cégnév: ALLWIN Informatika Kft.
E-mail: info@allwin.hu
Kapcsolattartó: Balogh Dávid
Tel.: +36 20 488 2222
Székhely: 1111 Budapest, Zenta utca 1., I/1.
- Ügyfélszolgálat:
Postai cím: 1037 Budapest, Bojtár utca 56.
Telefonszám: +36 20 526 4990
E-mail: ugyfelszolgalat@kozertplusz.hu
- Kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartást vezető hatóság: Önkormányzat jegyzője: 1033 Budapest, Fő tér 3. Kereskedelmi nyilvántartási szám: 13250/B/2021
- A Webáruházban történő vásárlás regisztrációval és vendégként is történhet. A saját fiók elérése és a regisztrációhoz kapcsolódó kedvezmények (Közértpont, Hűségprogram, Ajánlói kedvezmény) csak regisztrált felhasználóknak érhető el.
- Nem kötött regisztrációhoz a Hírlevél küldésre történő feliratkozás, valamint a Portál és a Webáruház tartalmának vásárlás nélküli megtekintése.
- A Vásárló a Portál főoldalán elhelyezett Regisztráció gombra kattintva tud regisztrálni. A Vásárló a regisztráció során az alábbi adatait köteles megadni:
- a) Név
- b) E-mail cím
- c) Jelszó
A regisztráció során megadott név képezi a Felhasználónevet, azaz Vásárló a későbbiekben regisztráció során megadott névvel (vagy e-mail címmel) tud bejelentkezni a webáruházba.
A Vásárló a regisztrációt követő vásárlás során köteles megadni alábbi adatait:
- a) Telefonszám
- b) Szállítási cím
- c) Számlázási cím
- d) Jogi személy esetén adószám
- Egy E-mail cím csak egyszer adható meg, ezért már létező és azonos e-mail címmel történő regisztráció esetén a regisztráció sikertelen.
- A regisztrációkor megadott Felhasználónév nem tartalmazhat telefonszámot, e-mail címet, URL címet, trágár, obszcén vagy bántó kifejezést. Amennyiben a Vásárló ilyen Felhasználónevet ad meg a regisztrációkor, a Szolgáltató jogosulttá válik arra, hogy a Szolgáltatást korlátozza, vagy a Vásárló regisztrációját törölje.
- A Portálon minden Vásárló egyszer regisztrálhat. A Vásárló regisztrációja a Vásárló személyéhez kapcsolódik, nem a regisztrációkor megadott egyéb adataihoz. A Szolgáltató törölheti azokat a Vásárlói regisztrációkat, melyek többszöri regisztrációra utalnak (pl. név, székhely, telephely tekintetében egyezőséget mutatnak), akkor is, ha az adott fiókok külön-külön e-mail címről és telefonszámról kerültek aktiválásra.
- A Regisztráció során a Vásárlók kötelesek adataikat a valóságnak és érvényes személyi igazolványuknak és lakcímkártyájuknak, jogi személy Vásárló esetében a rá vonatkozó nyilvántartás adatainak megfelelően megadni és kötelesek ezen adataikban bekövetkezett bármilyen változásról a Szolgáltatót haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül értesíteni. A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
- Nem természetes személy Vásárló nevében csak a szervezet képviseletében jogszabály, közhiteles nyilvántartás vagy meghatalmazás alapján eljárni (képviselni) jogosult személy jogosult a Portálon regisztrálni, és ott bármely szolgáltatást igénybe venni.
- A Szolgáltató kizárja felelősségét a regisztráció során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vásárlótól. A Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vásárló valódiságát ellenőrizni.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló regisztrációját visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a regisztráció során a megadott adatokkal történő bármilyen visszaélés gyanúja esetén.
- Amennyiben a Szolgáltató tudomást szerez arról, hogy a Vásárló a jelen ÁSZF-et, valamely harmadik személy jogait vagy egyébként a jogszabályokat sértő módon a Portál használata, illetve a regisztráció során más személy vagy nem létező személy személyes adatait adja meg, vagy hamis, nem valós adatokat ad meg, a Szolgáltató jogosult a Vásárlóval fennálló szerződését azonnali hatállyal felmondani és a Vásárló regisztrációját törölni.
- A regisztráció során megadott személyes adatok nem nyilvánosak és harmadik személy számára nem hozzáférhetőek. A Jelszó elvesztése, elfelejtése esetén a Vásárló az új jelszó igénylése funkció igénybevételével tud új jelszót igényelni regisztrált e-mail címe megadásával. A Szolgáltató az új Jelszót a regisztrált e-mail címre küldi meg. Az ily módon generált jelszó ideiglenes jelszó, azt a Vásárló köteles a Webáruházba történő első belépés alkalmával megváltoztatni. A jelszó módosításának elmulasztásából eredő bármilyen kárért a Szolgáltató a felelősségét kizárja.
- Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben a 18. életévét még nem töltötte be, a Portálon történő regisztrációjához és a jelen ÁSZF szerinti szerződés megkötéséhez törvényes képviselője hozzájárulása szükséges. A Szolgáltató ezen törvényes képviselői hozzájárulás elmaradásából eredő károkért és hátrányos jogkövetkezményekért nem felel.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jelen pontban meghatározottak szerinti szolgáltatások nyújtásának megtagadásával érintett Vásárló IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött ismételt regisztrációt előzetes értesítés nélkül, azonnali hatállyal törölje, felé a szolgáltatások nyújtását a jövőben megtagadja.
- A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a Portál regisztrációjához tartozó e-mail cím és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A Jelszó tárolásából vagy a Felhasználónév és a Jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
- Vásárló a regisztrációt bármikor, a Portál meglátogatása során teheti meg. Amennyiben a Portál számítástechnikai eszközön, mobilkészüléken történő működéséhez egyéb programok, segédprogramok, applikációk letöltése és telepítése is szükséges, a Vásárló gondoskodik azok letöltéséről és telepítéséről.
- A Vásárló nem jogosult a regisztrációját a Portálról maga törölni. Ilyen szándék esetén a Vásárló a törlési igényét jelzi a Szolgáltatónak az ugyfelszolgalat@kozertplusz.hu e-mail címen, és a Szolgáltató 15 napon belül gondoskodik a Vásárló regisztrációjának (profiljának) törléséről, kivéve a korábbi megrendelésekre vonatkozó adatokat. Vásárló tudomásul veszi, hogy regisztrációja, illetve profilja törlése esetén valamennyi, a Portálon rögzített adata és megrendelése véglegesen, nem visszaállítható módon törlésre kerül.
- Amennyiben a regisztrációt a rendszer elfogadta, a Vásárló az általa megadott e-mail címre üzenetet kap, amelyben a Szolgáltató tájékoztatja a sikeres regisztrációról, valamint arról, hogy a regisztrációt milyen módon tudja aktiválni. A regisztráció aktiválása az e-mail üzenetben megjelölt linkre kattintva lehetséges az e-mailben meghatározott időtartamon belül. Ha ezen időtartamon belül a regisztráció nem kerül aktiválásra, a Szolgáltató a létrehozott regisztrációt törli.
- Amennyiben a regisztrációt visszaigazoló e-mail valamilyen okból a Vásárlóhoz nem érkezik meg a regisztrációt követő 48 órán belül, kérjük, szíveskedjen felkeresni a Szolgáltatót telefonon vagy e-mailben, az Ügyfélszolgálat elérhetőségein, illetve a Szolgáltató ezzel kapcsolatban jogosult megkeresni a Vásárlót a regisztrációkor megadott elérhetőségeken.
- A regisztráció aktiválását követően a Vásárló a megadott Felhasználónév és Jelszó megadásával léphet be a Portálra.
8. HŰSÉGPROGRAM
A program lényege: kedvezményre jogosító klubtagság - a vásárlás végösszegéből ad bizonyos kedvezményt, illetve minden szintlépéskor egyszeri 15 000 Ft-os kedvezménykupont kap
3 tagsági szint érhető el a vásárlóknak: bronz, ezüst, arany
- ha eléri a 150 000 Ft-ot a felhasználó addigi teljes költése, akkor bronz fokozatú tag lesz, ami által a jövőben 2% kosárkedvezményre jogosult és kap egy egyszeri 15 000 Ft-os kupont
- ha eléri a 250 000 Ft-ot a teljes költése, akkor ezüst fokozatú tag lesz, így 3% kosárkedvezményre jogosult a jövőben és kap egy egyszeri 15 000 Ft-os kupont
- ha eléri a teljes költése a 350 000 Ft-ot akkor arany tag lesz, ezzel 5%-ra jogosult és kap egy egyszeri 15 000 Ft-os kupont
- az adott tagsági szintekhez tartozó %-os kedvezmények az akciós termékekre nem érvényesek
- a 15 000 Ft értékű kupon a kosár végösszegéből kerül levonásra
- A tagsági szint által nyújtott kedvezmények a program visszavonásáig elérhetőek az adott vásárló számára, tehát ha egyszer elérte a szintet, akkor a jövőben folyamatosan használhatja a virtuális kártyájához köthető %-os kedvezményt.
9. KözértPont PONTGYŰJTŐ PROGRAM
Regisztrált vásárló vásárlásai után kap pontokat, amelyeket a saját fiókjában láthat. Minden vásárlás után 100 forintonként 1 pontot kap, tehát pl. 8765 Ft-os vásárlás után 88 pont jár neki. A következő vásárlás alkalmával levonja a rendszer a 88 Ft-ot (88 pont beváltása), amennyiben bejelöli a rendelés során a fizetési módnál, hogy szeretné beváltani azokat. Arra is van lehetősége, hogy a pontokat tovább gyűjtse és egy másik vásárlás alkalmával váltsa be őket. Arra nincs lehetősége, hogy csak a pontjai egy részét váltsa be.
10. AJÁNLÓI PROGRAM
Az ajánlói programmal szeretnénk jutalmazni azon regisztrált felhasználókat, akik tovább ajánlják szolgáltatásunkat és általuk új regisztrált felhasználók vásárolnak oldalunkon.
Az ajánlói program egy időszakos kampány, amikor megadott jutalompontot (1500 Ft értékű KözértPont) osztunk mind a meghívónak, mind a meghívás után beregisztrált felhasználóknak.
Ajánlás menete:
- Meghívott fél:
Sikeres regisztráció után egyből megkapja az alapértelmezetten 1500 Ft értékű KözértPont mennyiséget. - Meghívó fél:
Amennyiben a meghívott személy a meghívó személy linkjét használva regisztrál a kampány lejárata előtt, és a meghívott személy rendelése sikeresen teljesül (kiszállításra kerül), akkor kapja meg az alapértelmezetten 1500 Ft értékű KözértPont mennyiséget.
A vásárlás menete, a Termék kiválasztása
- A regisztrált Vásárló a Webáruházba történő belépést követően a Termék kosárba helyezésével tud megrendelést leadni, Terméket vásárolni.
- Az egy Vásárló által egy alkalommal leadható rendelés értéke maximum 150.000,- Ft, azaz százötvenezer forint. Egy Vásárló egy Termékből maximum 1 karton/zsugor mennyiséget rendelhet, kivételt képez ez alól az ásványvíz, amelyből 4 zsugor és a nagy kiszerelésű, azaz 1,75 literes, 2 literes és 2,5 literes szénsavas üdítő italok, amelyekből 2 zsugor rendelhető. Szintén kivételt képeznek a hatósági áras termékek, amelyek mennyiségi limitét a Szolgáltató a Webáruház weboldalán teszi közzé.
- Az egyes Termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk felhasználására vonatkozó előírásokat a konkrét Termék információs oldaláról lehet megismerni.
- Ha a vásárlás előtt a Termékkel kapcsolatban kérdése merülne fel, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott Termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását a Termékhez mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez a Termékkel együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt a Terméket használatba veszi – jelezze Ügyfélszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházban található bármely Termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a Webáruházban közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét a jelen ÁSZF-ben találja.
- A vételár mindig a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A Termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, az a Termék vételárán felül fizetendő. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A Termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
A minimum rendelési összeg egységesen 7500 Ft minden kiszállítási területre, a minimum rendelési összeg alatt a Szolgáltatás nem elérhető. - A Webáruházból megrendelhető Termékek árai egyoldalú változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékek vételárát nem befolyásolja. A megrendelés elküldését követően bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
- A megrendelést a Szolgáltató Webáruházán keresztül, és csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- Megrendelés feladására a Webáruházban a kiválasztott termékre kattintva, majd a Kosár használatával van lehetőség. A Vásárló a kiválasztott Termékeket az egyes Termékekre kattintást követően megjelenő, a Termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” vagy „kosárba teszem” gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Webáruházban található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („Kosár kiürítése”). Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, köteles megadni a számlázási adatait, majd a szállítási adatokat. A szállítási adatoknál Vásárlónak lehetősége megjegyzést intézni a szállításhoz kapcsolódóan. Ha minden szükséges adatot megadott akkor a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét. Ha választott a fizetési módok közül, akkor a „Tovább az adatok ellenőrzéséhez” gombra kattintva egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés módját.
- A Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy a kosárban lévő áru más számára is hozzáférhető, a vásárlási szándék csak a “Megrendelés” gomb megnyomása után válik hatályossá. Amennyiben két különböző Vásárló által egyszerre kerül megrendelésre ugyanazon Termék, az a Vásárló jogosult megvásárolni a Terméket, akinek a megrendelése a Szolgáltatóhoz hamarabb érkezett be. Az elhagyott kosarakat a Szolgáltató rendszere szabályos időközönként, automatikusan kiüríti.
- A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés” feliratra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés” gombra kattintással történik, amely a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
- Alkoholtartalmú termékeket a hatályos jogszabályokra figyelemmel 18. életévét be nem töltött személy részére nem értékesítünk és nem szolgálunk ki.
A megrendelés módosítása, visszavonása
- A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, a megrendelés módosítására és visszavonására, törlésére a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).
- A megrendelés elküldését követően a Vásárló a Szolgáltató Ügyfélszolgálatának küldött e-mailben vagy telefonszámon tudja kérni a megrendelése módosítását, amelyet a Szolgáltató saját belátása szerint teljesít. A Szolgáltató nem köteles az ilyen módosítást teljesíteni, és a módosítás teljesítésének megtagadása esetén a Vásárló semmilyen igénnyel nem léphet Szolgáltatóval szemben, a Vásárló a leszállított Terméket ebben az esetben köteles kifizetni és átvenni, elállási jogát azonban gyakorolhatja a jogszabály és a jelen ÁSZF rendelkezései szerint. A megrendelés módosítása addig kérhető, amíg a Szolgáltató a megrendelt Terméket Futárszolgálatnak kiszállításra vagy Átvételipontra át nem adta.
Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
- A Vásárló által elküldött megrendelés (vételi ajánlat) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlása rendelés azonosítóját, megrendelés státuszát, a rendelés dátumát és egy linket, mely a saját fiókjába vezet és ahol a rendelés további adatait ellenőrizni tudja. Ez a visszaigazoló e-mail pusztán tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. Vásárló a rendelése tartalmát a saját fiókjában tudja ellenőrizni és nyomon követni.
- A Szolgáltató automatikus elfogadó e-mail útján elfogadja a vételi ajánlatot, amennyiben a Vásárló a megrendelés során:
- 100.000,- Ft, azaz százezer forint alatti értékben vásárolna és utánvétes módot választott.
- A Szolgáltató nem küld automatikus elfogadó e-mailt abban az esetben, ha a Vásárló 100.000,- Ft, azaz százezer forint feletti utánvétes fizetési módot választott. Ebben az esetben a vételi ajánlat elfogadására minden alkalommal egyedileg kerül sor, amelyről a Szolgáltató e-mailt küld a Vásárló részére.
- A vételi ajánlat elfogadásával érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Vásárló között.
- A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
- Ha a Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
- Vásárló a saját fiókjába való belépését követően az e-mailben kapott vásárlási azonosítója alapján nyomon követheti a megvásárolt Termék útját. Visszatekintheti korábbi vásárlásait.
- A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Szállítási és fizetési feltételek
- A megrendelt Termékek átvételére a Szolgáltató által igénybe vett Futárszolgálat útján házhozszállítással és az átvételi pontok egyikén, vagy a Szolgáltató által biztosított házhozszállítással van lehetőség.
- Vásárló az aktuális szállítás díjáról a webáruházban (Szállítás menüpontban) tájékozódhat, illetve az alapárakról a rendelés véglegesítése során a 3. pontban a szállítási időpont kiválasztásakor. A megrendelés Szolgáltatónak történő elküldése előtt a rendelés összesítőnél (5. pontban a fizetési információnál) a szállítási díj bruttó összege is ki van írva külön tételként, itt már a kedvezményes szállítási költség látható! (A szállítási díj mértéke a kiindulási pont és a szállítási célhely közötti távolságtól függően változhat.)
- Ha egy Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már a Futárszolgálatnak kiszállításra átadott csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód.
- A Szolgáltató a szállítási díj egyoldalú változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházban, Portálon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
- A Szolgáltató saját futárokkal történő kiszállítást Magyarország területén a portálon (Szállítási menüpontban) feltüntetett településeken vállal. Javasoljuk, hogy a Vásárló a rendelés előtt a Portálon erre megjelölt felületen ellenőrizze, hogy adott településre szolgáltató szállít-e Terméket. A saját szállítási területeinken kívül eső településekre történő házhozszállításról a DPD futárszolgálat gondoskodik.
- A működési területünkön (kiszállítás menüpontban megtalálható a részletes lista) jelenleg még kívül eső településeken élők az alábbi kategóriák széles választékából rendelhetnek (Termékkínálatunk menüpont): Italok; Tartós élelmiszer; Otthon, háztartás; Szépségápolás; Egészség, táplálékkiegészítők; Baba-mama; Állateledel, állatfelszerelés; Háztartás és szabadidő. A házhozszállításról a DPD futárszolgálat gondoskodik, a rendelés véglegesítése során a 3. pontban a Szállítási időpont menüpontnál a DPD sáv kiválasztásával vehető igénybe az országos kiszállítás. A rendelési és szállítási határidőkről a mindenkori megrendelési folyamat során a Szolgáltató a szállítási menüpont alatt tájékoztatja a Vásárlót.
- Budapest és vonzáskörzetébe expressz kiszállítást is igénybe tudnak venni a vásárlók. A rendelés véglegesítése során a 3. pontban a Szállítási időpont menüpontban az expressz kiszállítás kiválasztásával vehető igénybe a szolgáltatás. A rendelési és szállítási határidőkről a mindenkori megrendelési folyamat során a Szolgáltató a szállítási menüpont alatt tájékoztatja a Vásárlót.
- A szállítási határidőkről a mindenkori megrendelési folyamat során Szolgáltató a szállítási menüpont alatt tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben az ott megadott szállítási idő nem tartható be, Szolgáltató e-mailben tájékoztatja erről a Vásárlót.
- Amennyiben a megrendelt Termék bármilyen okból eredően a Vásárlónak mégsem szállítható ki a jelen ÁSZF szerinti szállítási határidőn belül, a Szolgáltató e-mailben felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval.
- A Vásárló a kiszállítás napját és napon belüli időpontját a rendelés leadásakor tudja kiválasztani.
- A Vásárló a megrendelés leadása során olyan szállítási címet köteles megadni, ahol hétfőtől-vasárnapig 8:00 és 20:00 óra között tartózkodik valaki, aki a csomag átvételére jogosult. A számlázási címnek nem kell megegyeznie a szállítási címmel. A vásárlásról kiállított elektronikus számla a vásárlás során regisztrált e-mail címre kerül kiküldésre. Ha a futár érkezésekor nincs, aki átvegye a vásárolt árut, a futár cég egy alkalommal újra megkísérli a kézbesítést, amennyiben ez sikertelen, a küldeményt visszaszállítja az Szolgáltatóhoz A futár szükség esetén felveszi Vásárlóval a kapcsolatot a megrendelés leadásakor megadott telefonszámon.
- A Vásárló a Webáruházban megrendelt Termékek ellenértékét utánvétes (készpénzes) fizetéssel a futárnál, vagy online fizetés útján (bankkártyás fizetés, OTP SimplePay útján) egyenlítheti ki. A vásárló tudomásul veszi, hogy a(z) Közért+ Zrt. (székhelye: 1037 Budapest, Bojtár utca 56.) adatkezelő által a(z) www.kozertplusz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre a Közért+ Adatkezelési szabályzatának (GDPR) III. 2. pontjában megjelölt adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
- A termék ellenértékének fizetését megelőzően a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, melyet a Vásárló e-mail címére automatikusan megküld.
Budapest, 2022. 12. 05.